Kan ik geleverde producten retourneren?
Het kan gebeuren dat een aankoop niet voldoet aan de verwachtingen. Wij bieden de mogelijkheid om een product dat niet bevalt, binnen 14 dagen na ontvangst retour te zenden. Dit geldt helaas niet voor thee en tisanes, deze is speciaal voor u verpakt en kan niet retour worden genomen. Kijk voor de retour-procedure op onze website
retourneren
Wat moet ik doen als ik een beschadigd product heb ontvangen?
Ondanks dat we het met de grootste zorg verpakken, kan het gebeuren dat de bestelling onderweg beschadigd raakt. Controleer bij ontvangst de bestelling altijd op juistheid en op beschadigingen. Mocht het zo zijn dat het product beschadigd is, dan kunt u het product retourneren. Stuur in dit geval een mail via het contactformulier met vermelding van uw ordernummer. Wij zullen u binnen 24 uur informeren met gegevens om het product te retourneren.
Heb ik garantie op de geleverde producten?
Ravensteijn staat ervoor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.
De garantietermijn komt overeen met de fabrieksgarantietermijn. Ravensteijn is echter te nimmer verantwoordelijk voor de uiteindelijke geschiktheid van de producten voor elke individuele toepassing door de consument, noch voor eventuele adviezen ten aanzien van het gebruik of de toepassing van de producten. Zie voor meer informatie onze
algemene voorwaarden
Wat is de verwachte levertermijn?
Bestellingen die op werkdagen voor 12:00 uur binnenkomen en waarvan de producten op voorraad zijn, zullen zomogelijk op de eerstvolgende werkdag doch uiterlijk binnen twee werkdagen worden aangeboden aan DPD of Post NL.
Bestellingen die in het weekend binnenkomen worden zomogelijk maandag doch uiterlijk dinsdag aangeboden aan DPD of Post NL.
In het geval producten niet voorradig zijn kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt u hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. U heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden.
Zie voor meer informatie onze
algemene voorwaarden
Hoe kan ik contact opnemen met Ravensteijn?
U kunt het best een mail sturen naar ravensteijn@outlook.com. Wij zullen zo spoedig mogelijk reageren.
Ravensteijn is tijdens winkelopeningstijden telefonisch bereikbaar onder nummer 06 135 35531. Het kan zijn dat we vanwege drukte in de winkel niet in de gelegenheid zijn op te nemen. Wenst u telefonisch contact, stuur dan een mail met een terugbelverzoek.
Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Uiteraard betreuren wij het als we uw verwachtingen niet (geheel) zijn uitgekomen. Wij verzoeken u direct contact met ons op te nemen via ravensteijn@outlook.com. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact opnemen om uw klacht te bespreken en te streven naar een passende oplossing. Mocht dit onverhoopt niet lukken dan kunt u uw klachten melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).
Wat zijn de contactgegevens van Ravensteijn?
De contactgegevens van Ravensteijn zijn als volgt:
Ravensteijn
Hinthamerstraat 160
5211 MV ‘s-Hertogenbosch
Telefoonnummer: 06-13535531
E-mailadres: ravensteijn@outlook.com
KvK-nummer: 70628033
Btw-identificatienummer: NL001625458B06